Producenci
Promocje
Neutropenia Diagnostyka i leczenie E-BOOK (zestaw)
Neutropenia Diagnostyka i leczenie E-BOOK (zestaw)
94,00 zł 65,80 zł
szt.
Neutropenia Diagnostyka i leczenie E-BOOK
Neutropenia Diagnostyka i leczenie E-BOOK
71,20 zł 49,84 zł
szt.
Neutropenia Diagnostyka i leczenie
Neutropenia Diagnostyka i leczenie
89,00 zł 62,30 zł
szt.
Ból ostry i przewlekły w chorobach układu ruchu
Ból ostry i przewlekły w chorobach układu ruchu
62,00 zł 46,50 zł
szt.
Atopowe zapalenie skóry
Atopowe zapalenie skóry
95,00 zł 71,25 zł
szt.
Depresje w wieku podeszłym
Depresje w wieku podeszłym
99,00 zł 74,25 zł
szt.
Astma w codziennej praktyce klinicznej
Astma w codziennej praktyce klinicznej
79,00 zł 59,25 zł
szt.
Komunikacja w opiece medycznej
Komunikacja w opiece medycznej
119,00 zł 89,25 zł
szt.
Choroba Alzheimera
Choroba Alzheimera
79,00 zł 59,25 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Formularz reklamacji

 

Formularz reklamacji obowiązujący od 25 grudnia 2014 r.

 

……………………………………. , ….. / ….. / 20…..

                                                                                                                                                                                             miejscowość                                dzień       miesiąc      rok

 

………………………………….

………………………………….

………………………………….

imię, nazwisko i adres konsumenta 

Biuro Obsługi Klienta Medical Education
ul. Kukiełki 3A
02-207 Warszawa

 

REKLAMACJA

 

Niniejszym oświadczam, iż na podstawie ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827), zgłaszam reklamację produktu z tytułu rękojmi.

 

Nazwa reklamowanego produktu

Symbol produktu

Nr partii produkcyjnej /
data ważności

Ilość reklamowana (szt./kpl./ltr.)

 

 

 

 

Data zakupu:

 

Data stwierdzenia wady:

 

Co się wydarzyło:

 

Jakie są moje odczucia:

 

Jakie to rodzi dla mnie konsekwencje:

 

Moje żądania (zaznaczyć właściwe):

  1. Nieodpłatna naprawa
  2. Przecena o ………………………….……… zł
  3. Wymiana produktu na wolny od wad
  4. Odstąpienie od umowy (zwrot gotówki).
  5. Zwrotu kosztów dodatkowych w wysokości ………………………..…………………………………… zł
    za ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

         

 

………………………………………………………….

Podpis konsumenta

 

 

Osoba przyjmująca reklamację do rozpatrzenia (imię i nazwisko oraz nr telefonu):


………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

Potwierdzenie przyjęcia reklamacji: ……………………………………………………………………………………….

Data, podpis lub pieczęć firmowa

 

Decyzja sprzedawcy o sposobie załatwienia reklamacji:

 

 

Pouczenie:

  • Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:
    • nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
    • nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
    • nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
    • została Klientowi wydana w stanie niezupełnym
    • został nieprawidłowo zamontowany i uruchomiony, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
    • Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
    • Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl