Producenci
Promocje
Jak żyć, panie doktorze? Psyche
Jak żyć, panie doktorze? Psyche
99,00 zł 78,99 zł
szt.
Jak żyć, panie doktorze? Soma
Jak żyć, panie doktorze? Soma
99,00 zł 78,99 zł
szt.
Emocje a jedzenie
Emocje a jedzenie
99,00 zł 78,99 zł
szt.
Praktyczna Kardioonkologia Wybrane Zagadnienia
Praktyczna Kardioonkologia Wybrane Zagadnienia
99,00 zł 88,99 zł
szt.
Jak żyć, panie doktorze? Matriks
Jak żyć, panie doktorze? Matriks
99,00 zł 78,99 zł
szt.
Jak wpływa na nas smog? Profilaktyka i leczenie
Jak wpływa na nas smog? Profilaktyka i leczenie
99,00 zł 78,99 zł
szt.
Nadciśnienie Tętnicze. Jak leczyć skuteczniej?
Nadciśnienie Tętnicze. Jak leczyć skuteczniej?
44,99 zł 28,99 zł
szt.
Alergeny pyłku roślin
Alergeny pyłku roślin
90,00 zł 68,99 zł
szt.
Gorączka – Przyczyny, Diagnostyka, Leczenie
Gorączka – Przyczyny, Diagnostyka, Leczenie
99,00 zł 83,99 zł
szt.
Leczenie Bólu Neuropatycznego
Leczenie Bólu Neuropatycznego
33,99 zł 28,99 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Formularz reklamacji

 

Formularz reklamacji obowiązujący od 25 grudnia 2014 r.

 

……………………………………. , ….. / ….. / 20…..

                                                                                                                                                                                             miejscowość                                dzień       miesiąc      rok

 

………………………………….

………………………………….

………………………………….

imię, nazwisko i adres konsumenta 

Biuro Obsługi Klienta Medical Education
ul. Kukiełki 3A
02-207 Warszawa

 

REKLAMACJA

 

Niniejszym oświadczam, iż na podstawie ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827), zgłaszam reklamację produktu z tytułu rękojmi.

 

Nazwa reklamowanego produktu

Symbol produktu

Nr partii produkcyjnej /
data ważności

Ilość reklamowana (szt./kpl./ltr.)

 

 

 

 

Data zakupu:

 

Data stwierdzenia wady:

 

Co się wydarzyło:

 

Jakie są moje odczucia:

 

Jakie to rodzi dla mnie konsekwencje:

 

Moje żądania (zaznaczyć właściwe):

  1. Nieodpłatna naprawa
  2. Przecena o ………………………….……… zł
  3. Wymiana produktu na wolny od wad
  4. Odstąpienie od umowy (zwrot gotówki).
  5. Zwrotu kosztów dodatkowych w wysokości ………………………..…………………………………… zł
    za ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

         

 

………………………………………………………….

Podpis konsumenta

 

 

Osoba przyjmująca reklamację do rozpatrzenia (imię i nazwisko oraz nr telefonu):


………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

Potwierdzenie przyjęcia reklamacji: ……………………………………………………………………………………….

Data, podpis lub pieczęć firmowa

 

Decyzja sprzedawcy o sposobie załatwienia reklamacji:

 

 

Pouczenie:

  • Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:
    • nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
    • nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
    • nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
    • została Klientowi wydana w stanie niezupełnym
    • został nieprawidłowo zamontowany i uruchomiony, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
    • Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
    • Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl